Saturday, March 30, 2013

more stronger


tengok kat gambar tu..
hahaha saya akn jdi sekuat dri sy semasa sy bertekad utk kuruskan bdn
memg byk dugaan dy tpi ku gagahi jua
begitu juga perasaan ku terhadp org yg sy syg dlu
saya akan berusaha melupakan dy sebab sy tak diperlukan dah dalam idop dye
mcm kwan sy ckp awk tak pyh lah tunjuk kan sgt yg awak tergila-gilaka mamat tu
memng btol sy syg giler3 kat dye tpi tak ad mkne jg klu dri tdak diperlukan
sorry duhai ati yg malang ko kne seksa lgi utk melupakan seseorg
well tu yg sepatutnya dri dlu
knp sy trima dya balik eh??
padahal sy tau nie dya memg begitu
mungkin sbb syg tpi sekarang sy dah sedar 
thanks kat kawan rapat n forever sy
LATIFAH NAJIHAH
ko dah sdarkan aku betapa berharganye dri ini utk merasakan nikmat kebahagiaan hidup
mgkin lpas ini sy akn lbey ceria berbanding gmbar ini
hee :D

 erm..
saya akn lupakan ko n mgkin tu jg yg ko harapkan bye..
saya tau sy bodoh..
sy mgkin lbey bahagia selepas ini dgn hidop single
ok lgi tk pyh abes kdt..
tak pyh pkir sal org pkir pasal kite jew lgi senang 

love myself so much

ok lupakan org yg kita syg memg saket tpi tak salah klu nak cbe kan??
byee kenangan lalu

No comments:

Post a Comment